Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mikrós tojásrántotta buciban.

2021. augusztus 30. - krobash

A paprikás krumpli elkövetése után estére is valamit kellett kotyvasztani. Múltkor a neten láttam egy videót , miszerint egy nálam ezerszer képzettebb kolléga mindenfajta finomságokat készít.

Itt láttam a következő ételt, amelyet megpróbáltam, nem nagy sikerrel reprodukálni. Az eredmény és a látvány magáért beszél. LOL

at1

Az eredeti videóban jó minőségű bucit használtak. Itt nekem egy Sparos vizes zsemle játszotta a bucit, illetve elmentem egy pékségbe és ott is vettem egy jobb minőségűnek mondott és sokkal drágább zsemlét. Ami persze nem lett jó.

Az elkészítése pofon egyszerű. Fogjuk e zsemlét , levágjuk a tetejét, mint egy sapkát, és félre tesszük.

A buci belsejéből kivesszük , ami eredendően  benne volt, hogy a helyére egy tojást beleüthessünk. Ezt a matériát ízlés szerint sózzuk, borsózzuk, esetleg paprikát is szórhatunk rá.

at2

A közben levágott sajtszeleteket körbe beletesszük a buciba, és akár karikára vágott virslit is tehetünk mellé, ami kimaradt nálam a paprikás krumpliból.

at3

Miután ezzel végeztünk, a kalapot visszahelyezve betesszük a mikróba és 5 percig magas fokozaton sütjük.

A buciba betett összetevőkből egy jó kis tojásrántotta készült, ami reggelire , vagy , mint a jelen esetbe vacsorára is fogyasztható. Sajnos kinézetre nem túl gusztusos, de legalább finom.

at4

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9816675262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása