Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Megnéztem, mi van itthon? Ez lett belőle.

2021. augusztus 27. - krobash

Folytatom a megkezdett munkám, miszerint mit ehet egy olyan pasi, aki helyett nem főz most senki, de szeretne valami hazait,

Az előző tésztás posztom valamiért címoldalra került. Nem is igazán értettem, hisz sem főzni, sem írni nem tudok. De az esetlensége mégis felkeltette az érdeklődést.  Ezen felbuzdulva ma megint főztem magamnak, mert estére már megéheztem. Gondolkodtam egész nap, mit is kellene  kotyvasztanom. Mivel sokadika van, és a pénztárcám vastagsága nem éri el a minimum szintet, az otthoni összetevők játszottak.

Volt még spagetti, sajt, tojás, meg téliszalámi és egy kupa tejföl. Napközben kaptam ajándékba egy ügyfelemtől a maga által készített paprika szószt, ami  tartósítószert  nem tartalmaz. Ezzel egészítettem ki a felsoroltakat. Miután hazaértem,és  a szemem már úgy kopogott ,mint egy spanyol kasztanyetta , elhatároztam, hogy gyors leszek ennél a kajánál is.

Elővettem az egyetlen lábasomat és feltettem főni a tésztát. Közben a serpenyőbe vajat olvasztottam , amire a téliszalámi darabkákat dobáltam . Eredetileg bacont szerettem volna, de az most nem volt elérhető.

mai6mai8

Feltörtem 2 tojást és elkészítettem a rántotta alapot, majd a serpenyőbe öntve elkevertem a megpirult szalámi darabkákkal. A közben elkészült spagettivel az egészet összekevertem, és reszeltem rá a Trap Pistából egy picit, És itt kapott szerepet a paprika szósz, amivel a tésztámat ízesítettem, ezzel a "szárazságát" is oldottam egy picit.

mai4

Jöhetett a "zaba"  :)

Készítettem egy picit gusztusosabb változatot is , de csak a magam szórakozására.

mai3

Jó étvágyat!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7316672844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása