Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Paprikás "korompli" sajttal. A gasztro ámokfutásom következő áldozata.

2021. augusztus 30. - krobash

p3

Egy hete kezdtem el a főzést, és nem várt eredményt értem el. Két posztom is a blogketrecbe került, és ezeket több ezren megnéztétek. Köszönet, holott csak a magam szórakoztatására csinálom. Na meg éhes is vagyok általában.

Ma is szabadnap, ergo valami egyszerűt próbáltam összeütni, amit már mindenki ismer és szeret.

A költséghatékony vásárlást preferálom. Olcsón venni és enni.  

Reggel elbandukoltam a közeli Sparba és megvettem az összetevőket, Most a virslis változatot készítettem el, persze a kolbászos tudom, hogy jobb. De azt most elvetettem, mert kevés pénzből akartam kihozni ezt a paprikás "koromplit" . Miért ez lett a neve? Majd egyszer kitérek rá.

Sokszor ettem már paprikás krumplit és nagyon szeretem. Én most az un. rövid leves változatot készítettem el.

A boltban vettem burgonyát kb 80 dkg-ot , szerencsétlenségemre a 6 db krumpliból kettő belül nem ütötte meg az általam elég alacsonyan tartott minőségi szintet sem, Magyarul velejéig rohadt volt. Kuka. Nem örültem neki , mert nem vagyok egy krőzus, és kidobni sem szeretek ételt.

 Itthon az egy hete elkezdett gasztro ámokfutásom ellenére sem volt még elég fűszer, - semmi nem volt - , ezért vásároltam őrölt paprikát , meg borsot is. Só már volt otthon.

Egy fej hagyma ,virsli, és egy darabka sajt,amit felhasználok, ezek jöttek még. Az egész költsége talán ha 400 Ft lehetett.

Hazaérve nekiláttam az ételtákolásnak. Nem volt túl sok gondom vele, egyedül a hagymapucolás , mert ettől picit bőgtem.  Merjünk sírni mi pasik! a1

A kredencben csak két lábas van , és az egyiket kicsinek tartottam, maradt a spagetti főzésénél már kiválóan teljesítő darab.

A viszonylag apróra vágott hagymát beletettem az edénybe, és üvegesre pirítottam. Pár perc alatt kész volt, de , hogy miért hívják  üvegesnek, azt nem tudom. Én továbbra sem láttam át rajta, igaz a könnyeimtől egyébként sem láttam semmit.

Levéve a tűzről beletettem a piros paprikát, majd a burgonyát és a virslit. Sóztam, borsoztam érzés szerint.  Felöntöttem egy pici vízzel és összekevertem az egészet, és ezután annyi vizet öntöttem rá, hogy éppen elfedje. p5Megjegyzem a főzés ideje alatt kóstoljunk, mert nekem még után kellet fűszereznem. Közben azt gondoltam, hogy pár sajtdarabka nem fogja elrontani, és a készenlét előtt 5 perccel beletettem pár darabot.

Kb.30 perc után lett kész ez a kiváló egytálétel, és azt gondolom, elsőre nem lett rossz. Köztudott tény, hogy ezt mindenki el tudja készíteni, szerintem sem nagy valami, de én eddig nem voltam mindenki. p4

És sikerült! p2

Recept most sincs.

Jó étvágyat!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9916674834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csiri bá 2021.09.01. 19:40:25

Ha már krumpli... csinálhatsz gyorsan spanyol omlettet is kis fej hagyma megfonnyasztva, félretenni, 1 közepes krumplit megpucolni, simán csak felkarikázni, semmi cicó és serpenyőben megpirítani ugyanabban az olajban/zsírban, mint amiben a hagymát, míg kicsit megkapja mindkét oldalukat, aztán rá a hagymával összekevert picit megsózott felvert tojásokat, megsütni készre... tetejét pici piros paprikával megszórni... kb fél óra max egy adag,
süti beállítások módosítása