Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Rétegelt burgonya, alias rakott krumpli, csak nekem.

2021. szeptember 08. - krobash

Ismét szabadnap. Kéne valamit ennem. Rakott krumpli, ez lesz, mivel még olyat sem készítettem.

b5

Legkedvesebb mentoromat Bét felhíva , ő is bátorított, hogy azt senki nem tudja elrontani, még talán én sem.

Belevágtam. Kellett pár dolog, mert nem igazán volt most itthon semmi hozzá. Elbattyogtam a közeli boltig, és vettem hozzá ezt-azt. Kolbász,krumpli, tejföl meg hagyma is. Kilestem a receptet a netről, és kaptam tanácsot is telefonon. Emlékeztem, hogy Bé hogyan csinálta otthon. Tett a tepsibe az elején hagymát, és arra kezdte rétegezni az alapanyagokat.

b1

Így is történt , és amint kész lett, öntöttem alá egy kis vizet a sütés előtt, hogy szaftosabb legyen. A 200 fokos sütőbe betettem az alufóliával letakart tepsit, amiről a fóliát kb 10 perc elteltével le is vettem. Innen már csak azt kellet megvárnom , hogy szépen pirosra süljön, és mehetett is a tányérba.

b4

 

Bének igaza lett. Nem rontottam el. A kolbász lett picit sültebb, de én így is szeretem. Hála neki, hogy biztatott. Szerintem finom lett.

 

b6

Recept most sincs.

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr3416683440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

klebit 2021.09.12. 01:50:26

Ne haragudjon, de ezért kár volt ez a blog.... vécén ülve csinálta? Csak hogy legyen valami, mert rég volt? Mifelénk azt mondják erre, hogy csak azért beszél, hogy szellőzőn a bele... A tejfölt másnapra gondolta? B-nek nem volt igaza... vagy komisz volt és hazudott magának. Ez nem rakott krumpli... Ettől a ténytől eltekintve lehet finom amit csinált, de nevezze másnak inkább.... kérem

krobash 2021.09.12. 07:42:29

@klebit: tejföl? Azért, mert nincs a képen, tettem rá, honnan veszi, hogy nem? A választ viszont tényleg a WC-n ülve írom, az ön tiszteletére.

klebit 2021.09.12. 11:32:12

Kérem magát, hogy ezt ne hívja rakott krumplinak... mert ez nem az. Ha valaki, mondjuk egy külföldi ember... aki evett már jó,igazi rakott krumplit itt Magyarországon, rákeres, hogy hónapok múlva külföldön meglepje a barátait egy "jó magyar rakott krumpli"-val és ezt a blogot találja hát na.... hívja izének. De semmiképpen sem rakott krumplinak! Ha ez magának jó, hát legyen... nem vagyunk egyformák.... de ezt az izét még hirdeti is... rakott krumpli néven... hát ki kérem magamnak! Ha ez a blog trollkodás, akkor elnézést kérek én is, hogy még adom alá a lovat... Az korrekt, hogy képeket is rak fel... így nem lehet nagy meglepetése annak aki ide téved. Nem a WC-n ülve írtam, a maga tiszteletére!
süti beállítások módosítása