Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Egy szelet vajas kenyér, ahogy mindenki szereti.

2021. szeptember 06. - krobash

Ma nem készítettem itthon semmi új kaját,amit posztolhatnék, de posztolni csak kéne valamit. Kézenfekvő dolog, egy egyszerű vajas kenyér megalkotása, Nem is kell sok alapanyag hozzá, és szerintem ezt minden kezdő háziember el tudja készíteni. Nekem is sikerült.

IMG 20210906 193606

Volt itthon hozzávaló kenyér, amit már a boltban felszeleteltek , így ezzel a komoly kihívással járó feladattal sem kellett bajlódnom. Mi kellhet még hozzá? Csak egy pillanatig gondolkodtam rajta, de azután eszembe jutott , hogy vaj, vagy jobb híján margarin. Nekem az előbbi  állt rendelkezésemre, így azt vettem elő a frigóból. Személy szerint a sózott vajat preferálom, és örömmel konstatáltam, hogy ez a változat van itthon.

A már felszeletelt kenyeret kivettem a műanyag zacskóból, amely használata nem igazán a környezettudatos gondolkodásról vall a bolt részéről, de mivel ebbe csomagolták, ezen nem tudtam változtatni.

IMG 20210906 193014

A kenyeret az általam kitalált formára vágtam, hogy jobban mutasson majd a képeken. A felületére egy kés segítségével egyenletes módon felvittem a vajat ügyelve arra, hogy a kés recéi által a vaj felületén hagyott rajzolat viszonylag szabályosnak látszódjon. Miután ezt a feladatot sikeresen abszolváltam , a vaj tetejére még extra sómennyiséget szórtam, mert én úgy szeretem.

IMG 20210906 193251

Ezzel készen lett a szelet vajas kenyér , ahogyan azt a posztom címében is jeleztem.

Aki akarja,a kenyeret még kolbásszal, szalámival, sajttal etc . felturbózhatja, de onnantól az már nem felel meg a vajas kenyérrel szemben támasztott követelménynek.

 

Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9016681512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása