Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Gyors meggyes.

2021. szeptember 03. - krobash

m3

Tegnap éjjel azon tanakodtam,,hogy eltelt két hét, amióta elkezdtem főzőcskézni, és sütit még nem alkottam. Írtam is a drága mentoromnak, hogy mit akarok. Biztatott, hogy csináljam bátran, de azt ő sem gondolta, hogy azonnal nekilátok. Éjjeli bagolyként ez nem probléma, mivel általában hajnal 3 előtt nem fekszem le.

A gondolatot tett követte, és gyorsan nekiláttam egy bögrés süti elkészítésének. Szinte minden volt itthon, csak sütőpor nem, Azt olvastam , hogy ezt akár a tojásfehérje felhasználásával is tudom helyettesíteni.

Elárulom , nem sikerült, de a próbasütés az amúgy sikeres volt. Az eredményt most nem mutatnám meg , mert nem volt túl szép.

Ma, munka után elszaladtam a közeli Sparba, és vettem sütőport, vaníliás cukrot és magozott meggybefőttet is.

Hazaérve elkészítettem a tésztát, aminek a receptjét a netről lestem el. Az egészet beletettem egy kivajazott tepsibe, majd a tetejét megszórtam a meggyel.m8

A tepsit betettem az előmelegített sütőbe és kb 30 percig sütöttem. A tészta szépen feljött, de az ellenőrzéskor még nyersnek találtam. m6Visszatettem még kb. 10 percre és az eredmény már megfelelt a számomra,. Nem túl szép, lehetne a tetejére porcukrot szórni, hogy látványosabb legyen a képen, de egyébként nem hiányzott róla.

Azt gondolom, kezdésnek megteszi, finom volt, de nem fogom erőltetni. m1

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr7116679396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása