Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

A pásztor tojásos tarhonyája. Újabb gasztromerénylet.

2021. szeptember 02. - krobash

 

at2

Az eddigi posztjaimon felbátorodva, a ma elkövetett palacsinta mellé készítettem egy kis tarhonyás krumplit is.at3

Ennek az kajának a megfőzése nem nagy kihívás még nekem sem, igaz ez is fehér folt volt eddig. Ma egy hete kezdtem el posztolgatni az általam elkövetett " gastromerényleteket". Ezért éreztem már, hogy eljött az ideje ennek a magyar egytálétel elkészítésének.

Mivel már minden beszereztem hozzá, ismét nem kellett mennem boltba. Átnéztem pár receptet és persze felhívtam szeretett mentorom is , aki sok jótanáccsal lát el a főzéseim során.at4

Elkezdtem gondolkodni, hogyan tudok valami kis csavart belevinni a receptbe ennél az ételnél.

Mivel szeretem a tojást, meg a sajtot is, arra az elhatározásra jutottam, ezeket az összetevőket is fel fogom használni.

Nem akartam az egészet erre hangolni, hanem szétválasztottam a mennyiséget, és a nagyobbikból elkészítettem az alapváltozatot.

A kisebbik részt is addig főztem, amíg már kellő sűrűségűvé nem vált, és kb 3-4 perc maradt a teljes készültségig. Ekkor, a közben elkészített 2 tojásos rántottát, a már szinte kész állapotú tarhonyás krumplihoz kevertem és az egészre sajtot reszeltem. Főztem még 2-3 percig és ezzel kész lett ez is.

2 lábas tarhonya kb 30 perc alatt készült el. Jó sok lett , amiből még a fiamnak is tudtam csomagolni, és így is rengeteg maradt. Ehetem vagy két napig . :)

A tojásosból készítettem egy fotogénebb változatot is. Kell nekem Konyhafőnököt néznem.at1

A recept leírásával nem bajlódnék, mert azt mindenki megtalálja a neten.

 Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr8216677296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása