Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Tojásos lecsós spagetti baconnal és meggyes sütivel

2021. október 18. - krobash

Ma szabadnap, tehát főzés és posztolás. Nem valami bonyolult kaja most sem, de mint tudjuk főzni sem tudok-Akkor minek írok róla?  Talán a magam szórakoztatására. Akit meg érdekel, az elolvassa.

Mit egyek ma egyáltalán? Spagettit, csak próbáltam valami nem annyira szokványossal vegyíteni. Mivel a lecsót szeretem, azt gondoltam majd azzal. 2

Elkészítettem a lecsós alapot de nem kolbászt tettem bele, hanem bacont. Természetesen a megfelelő fűszerekről sem feledkeztem meg. Én szeretem a csípőset, ezért csilipelyhet is tettem hozzá. Miután a lecsós alap kezdett megpárolódni, hozzákevertem két tojást, aminek a végeredménye egy tojásrántottás lecsós keverék lett.4

3Közben megfőztem a spagettit annak rendje módja szerint. Ennek az igen bonyolult gasztronómiai műveletnek a  megvalósításával, a már kész tésztához kevertem a tojásos baconos lecsót.

Gyakorlatilag az egész művelet nem tartott félóránál tovább. Természetesen nem a bekeverésre értem az időt.

Elővettem egy tányért, és rendesen teleszedtem tésztával. Nem egy diétás étel, de kit érdekel? Miután befaltam az egészet, elkészítettem a tészta "fájdájning" változatát is, hogy a képeken valamivel gusztusosabb legyen.

1

Valami sütire is vágytam, és miután csak bögrés piskótát tudok, ezért készítettem egy adagot meggyel.

t4

Recept most sincs.

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr9116726824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása