Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Fűszeres sütőtök "nyúl " tarhonyával

2021. október 05. - krobash

Két hete nem posztoltam semmit , de most van pár szabadnapom, és főztem és sütöttem.

Egy hete a mentorom feltett egy sütőtök sztéket kuszkusszal. Nagyon megtetszett, és kicsit másképp, de elkészítettem én is. t1

Vettem egy fél sütőtököt mintegy 98 FT-ért . Amit a receptből olvastam, abból minden volt itthon, kivéve a parmezán  és a balzsamecet. Én nem kuszkusszal akartam csinálni, nem mintha nem szeretném, de tarhonya volt itthon, és abból is lehet jó dolgot kihozni.

A tarhonyát világosbarnára pirítottam , majd felöntöttem vízzel  sóztam és fűszereztem, majd elkezdtem főzni folyamatos kevergetés mellett. Egy fél paprikát apró kockára vágtam és miután a tarhonya már kezdett megfőni, hozzáadtam és vele együtt főztem tovább.

Közben a tököt négy félszeletre szeleteltem, kb 2 cm-es vastagságban. Egy sütőpapírral bélelt tepsibe tettem és  olajjal mindkét oldalát megkentem . Sóztam, borsoztam , rászórtam csilipelyhet, meg fűszerkeveréket.t6

A tepsit 170 fokos sütőbe tettem és addig sütöttem a tököt, amíg szép barnára és krémesre nem sült. Majd kivéve a négy félszeletet egy serpenyőben fokhagymás sós vajon kb még két percig tovább sütöttem.t3 Közben a tarhonyám is elkészült, és egy tányérban a már kiszedett tök mellé szervíroztam.  Szerintem nem lett rossz. t1

És miért nyúl? Nem tudom, a tányérra ránézve nekem az jutott eszembe.

 

Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr816708938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása