Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Nem rizsázok. Ja de!

Wok zöldséges basmati rántott karfiollal.

2021. szeptember 05. - krobash

IMG 20210905 212910

Nem sok időm volt ma, ezért csak egy gyorsan elkészíthető vacsit csináltam magamnak. Nagyon szeretem a rántott karfiolt, de azt nem vállaltam be, hogy elmenjek a piacra , vegyek karfiolt, panírozzam és rántsam is ki.

Ezért hoztam haza egy fagyasztott termékeket forgalmazó cég karfiolját, amit olajban, vagy sütőben ki lehet sütni. Vettem egy zacskó fagyasztott Wok zöldséget , meg konyhakész  tasakos Basmati rizst.IMG 20210905 184315

Amit el kellett készítenem az a tartármártás. Kicsit tartottam tőle, de szerintem kiváló lett. Igaz lestem a netről, hogy mit tegyek bele. De  ez nem szégyen, hisz még csak  holnap lesz két hete, hogy elkezdtem főzni és az eredményeket posztolni .

A Wok zöldséget egy tepsiben sós vajon átforgattam , hozzá öntöttem egy kis vizet és pár perc alatt készre pároltam.IMG 20210905 182328

Párhuzamosan ezzel, feltettem főni a rizst, ami kb 12 perc alatt elkészült. Az egészhez hozzákevertem a zöldségeket, és elkészítettem a rizskupolát.

A karfiolt bő olajban 3 perc alatt átsütöttem és már kész is lett a villámvacsim.

IMG 20210905 212837

Írhatnék receptet, mint a legkedvesebb mentorom, de én azt nem szoktam.

 

Jó étvágyat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr2516680652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása