Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Mit egyek ma egyáltalán? Anti gasztro blog

Kakaós zabfasirt ami keksznek indult

2022. január 21. - krobash

Screenshot 20220121 215659

Nagyon régen  posztoltam, ami nem azt jelenti, hogy nem főztem semmit, csak lusta voltam.Viszont a mentorom küldött egy jó receptet egy almás fahéjas zabkekszről, ami felcsigázta a fantáziámat.

 

Neki is álltam annak rendje-módja szerint. Elbattyogtam az első Sparba és megvettem azt,ami ehhez kellet.

Az eredeti recept többek között zabpelyhet , zabpehelylisztet, fahéjat és vanília aromát is tartalmaz.

Én sima lisztet és vaníliás cukrot használtam. Fahéjam nem volt. Nem is küzdöttem érte, holott vehettem volna. Inkább a kakaót preferáltam.

Összekevertem a lisztet és a kakaót egy kis sóval meg sütőporral. Kb 5dkg lágy vajat összedolgoztam egy  tojással, majd hozzákevertem a zabpelyhet meg a lisztes elegyet. Ezután az egész masszához tettem egy egész lereszelt almát

IMG 20220117 102813

Miután egy nem túl gusztusos massza kerekedett ki az egészből, fogtam és vizes tenyérrel  golyókat formáztam, és megpróbáltam keksz formára lapítani ezeket, mint az eredmény mutatja nem túl nagy sikerrel.

IMG 20220117 103217

Sütőpapírral bélelt tepsibe tettem a művem, majd a 180 fokos sütőben kb 15 perc alatt elkészítettem.

A végeredmény pár darab kakaós zabfasírt lett. Viszont az íze kárpótolt a rondaságáért.

 

Recept az most sincs.

 

Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://mitegyekmaegyaltalan.blog.hu/api/trackback/id/tr1216820804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása